Tisztelt Ügyfeleink!
A Céginformációs Szolgálat Ügyfélszolgálati Irodájának nyitvatartási rendje a 49. és 50. héten munkanap áthelyezés és technikai okok miatt az alábbiak szerint alakul:
(A délelőtti és délutáni nyitva tartás utolsó 5 percében már nincs lehetőség új sorszám kiadására.)
2024. december 06. (péntek): |
9:30-12:00; 13:00-15:00 NYITVA |
2024. december 07. (szombat): |
személyes ügyfélfogadás ZÁRVA |
2024. december 12. (csütörtök): |
9:30-12:00 NYITVA 13:00-15:00 ZÁRVA |
2024. december 13. (péntek): |
9:30-12:00; 13:00-15:00 NYITVA |
2024. december 14. (szombat): |
személyes ügyfélfogadás ZÁRVA |
Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálat
_____________________________________________________________
Tisztelt Ügyfeleink!
A Céginformációs Szolgálat Ügyfélszolgálati Irodájának ünnepi nyitvatartási rendje az alábbiak szerint alakul:
· 2024. december 12-én technikai okok miatt 12:00 óráig tudjuk személyesen fogadni ügyfélszolgálatunkon Ügyfeleinket
· 2024. december 23-án a személyes ügyfélfogadás szünetel, Ügyfélszolgálati Irodánk zárva tart
· 2024. december 24. és 2025. január 1. közötti időszakban a Céginformációs Szolgálat Ügyfélszolgálata nem lát el ügyfélszolgálati feladatokat.
· 2024. január 2-án és 3-án a személyes ügyfélfogadás szünetel, Ügyfélszolgálati Irodánk zárva tart.
A 2024. december 24. napjától 2024. január 1. napjáig tartó időszak alatt a személyes ügyfélfogadás szünetel, továbbá az e-mail útján, postán vagy telefonon érkező megkeresések nem kerülnek megválaszolásra.
Ezen időszakra figyelemmel:
· a 2024. december 16-án 17:00 óráig elektronikusan és postai úton beérkezett céginformációra irányuló kérelmek 2024. december 23. napjáig feldolgozásra és megválaszolásra kerülnek;
· a 2024. december 16-án 17:00 órát követően beérkezett kérelmek érkezési sorrendben kerülnek feldolgozásra.
A levelek érkeztetése megtörténik, azok feldolgozását megkezdjük, azonban a tőlünk megszokott legnagyobb gondosság mellett sem tudjuk garantálni, hogy azok 2024. december 23. napjáig megválaszolásra kerülnek.
· 2025. január 2-án a levelek és kérelmek megválaszolása érkezési sorrendben folytatódik tovább a 30 napos eljárási határidő figyelembevételével.
Szíves megértésüket és együttműködésüket ezúton is köszönjük!
Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálat
_____________________________________________________________
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2024. május 01-jétől változott a cégeljárásban használt e-akta sémája, ezért már kizárólag az e-Cégeljárás 2023 sémájú e-aktákat fogadja be a rendszerünk.
Erre tekintettel, amennyiben a digitális tértivevény erre vonatkozóan tartalmaz hibaüzenetet („Hiba, nem felel meg a következő akta sémadefiníció(k)nak: e-Cégeljárás 2023 vagy Cégtörvényességi ügy”), abban az esetben a programot (e-Szigno vagy MOKKA) frissíteni szükséges, majd az e-akta ismételt összeállítását követően újra be kell nyújtani az e-aktát. További segítségért kérjük forduljon a program szolgáltatójához.
_____________________________________________________________
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a cégbejegyzési eljárás és a cégnyilvántartás egyes kérdéseiről szóló 21/2006. (V.18.) IM rendelet mellékleteinek, valamint az elektronikus cégbejegyzési eljárás és cégnyilvántartás egyes kérdéseiről szóló 24/2006. (V. 18.) IM rendelet 5. § (2) és (3) bekezdéseinek módosítására tekintettel – amennyiben a Kft. vagy az egyszemélyes Kft. szerződésmintát alkalmaz –, a létesítő okiratot (társasági szerződés, alapító okirat) 2024. január 01-től elektronikus nyomtatványon kell elkészíteni.
A nyomtatvány elérhetőségével kapcsolatban kérjük érdeklődjön annál a nyomtatványkitöltő szolgáltatónál, ahol a (változás)bejegyzési kérelem formanyomtatványát kitölti.
Amennyiben a szolgáltató oldalán lehetőség van arra, hogy a kitöltött nyomtatványt PDF formátumban töltsék le, akkor azt szükséges elektronikusan aláírni, vagy – mivel a jogszabály lehetővé teszi – kinyomtatva papír alapon minden fél által aláírva, visszaszkennelve becsatolni az e-aktába. Ha a szolgáltató oldaláról a kitöltött szerződésminta PDF formátumban nem tölthető le, abban az esetben a nyomtatványkitöltő programból lementett xml fájlt a Cégeljárás Portálra szükséges feltölteni, majd az xml-ből elkészült – a Céginformációs Szolgálat záradékát tartalmazó – PDF fájlt szükséges letölteni, és már az előzőekben leírt módon elektronikusan vagy papír alapon aláírva csatolni az e-aktába.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a továbbiakban, amennyiben a Kft. vagy az egyszemélyes Kft. tagja vagy alapítója nem természetes személy, abban az esetben a PDF létrehozásakor az aláírásnál a „Név” alatt az „Elnevezés” és a szervezet további adatai is feltüntetésre kerülnek.
Továbbá tájékoztatjuk, hogy 2024. október 01-jétől a szerződésminta nyomtatványban szabadszöveges részként kell biztosítani, hogy az okiratszerkesztő jogi képviselő a vonatkozó jogszabályi feltételeknek megfelelő formai és tartalmi elemekkel eleget tudjon tenni az ellenjegyzési, közokirati formai, záradékolási és egyéb okiratszerkesztési kötelezettségének, ideértve az egységes szerkezetű létesítő okiraton feltüntetendő igazolást is.