A Céginformációs Szolgálat Ügyfélszolgálati Irodájában személyesen is kérhető céginformáció, mely az irodában található, illetve a honlapról letölthető céginformációt kérő nyomtatvány kitöltésével és a költségtérítés befizetésével igényelhető.
Személyesen papíralapon kérhető információk:
Közokirat | Nem közokirat | |||
Papíron | Elektronikusan | Papíron | Elektronikusan | |
Cégkivonat: | 3400 Ft | 1000 Ft | ||
Cégmásolat: | 5700 Ft | 1700 Ft | ||
Cégbizonyítvány: | 2300 Ft | 700 Ft | ||
Névjegy: | 1700 Ft | 350 Ft | ||
Cégnév: | 1200 Ft | 1200 Ft | ||
Cégirat: | 1700 Ft/irat | 1700 Ft/irat | ||
Teljes beszámoló | 4600 Ft | 4600 Ft | ||
Mérleg | 2300 Ft | 550 Ft | 2300 Ft | 550 Ft |
Eredménykim. | 2300 Ft | 550 Ft | 2300 Ft | 550 Ft |
Kieg. melléklet | 2300 Ft | 550 Ft | 2300 Ft | 550 Ft |
A Céginformációs Szolgálat a kért céginformációt kizárólag akkor nyújtja, ha az ügyfél a költségtérítés összegét befizette. A Céginformációs Szolgálat az igazolt befizetésről ÁFA tartalom nélküli számviteli bizonylatot állít ki, amelyet a kért dokumentummal együtt bocsát ki.
Költségtérítés befizetésének módja:
- az Ügyfélszolgálati Irodában megtalálható, vagy a
cégbíróságokon elhelyezett készpénz-átutalási megbízással (csekk)
- ügyfélszolgálaton bankkártya felhasználásával.
Céginformáció kiadásának módjai:
- Ügyfélszolgálati Irodában papír alapon
- elektronikus úton
Az Ügyfélszolgálati Iroda elérhetősége:
IM Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban
Közreműködő Szolgálat
Budapest V. ker. Báthory u. 12.
Ügyfélfogadás ideje:
Hétfő - Csütörtök:
délelőtt: 9.30 - 12.00
délután: 13.00 - 15.00
Call center: + 36 (1) 795 5111
(1. menü: beszámolóval kapcsolatos kérdések)
(2. menü: cégeljárással kapcsolatos kérdések)
(3. menü: céginformáció igénylése, ügyfélszolgálat elérhetősége)
Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a Céginformációs Szolgálat nyitvatartási idejének utolsó 5 percében már nincs lehetőség új sorszámok kiadására.